Saturday, January 3, 2009

The Nite When Im going Nuts~

sungguh buhsan di malam ini.. aku maseh merindui ain yg maseh tak pulang kembali ke sisi ku.. eceyh bajet ain pergi dah berbulan2..hahaha.padahl x smpai 24 jam agy..tpi seyes aku se tanpa ain buhsan lak ai..hahaha.. well malam ni..seperti yang ku coretkan didalam karya agung ku sebelum ini..ku telah menyatakan bahawa aku akan pergi makan with safuan n mas.. jadi kesahnye bermula.. selepas bermaen badminton regu bersame safuan,ilham n mas kami kami berpecah n pulang ke rumah maseng2..selepas stgh jam kemudian...aku menerima panggilan dari safuan..aku teros bergegas siap..yela duk men msg ngan si ajis toek lupe lak aku nk siap2 nk pi makan..cis2..aku lapar!!.. so sepantas kilat aku pi siap2..n mulekan langkah ke rumah u yg dipenuhi perempuan2 anggun ICT..hehehehe...dgn basikal ku mengayuhnya ke umah u dgn penuh rase..hmm..oh ya!! lapar!!! hahahaaaha..tiba2!!...jeng2..penuh pompuan anggun lagi sopan didepan umah u..yes!! mereka nak ikot..ramai la hari ini!! yehuuu..happy..namun farhah,farah and awin mereka menaiki kereta.. tinggal lah daku bersame ilham, mas n safuan.. namun kami punye perjalanan lebeyh adventure..kerana..kami bergurau senda bersama anjing2 tak gune Bandar baru Air putih..lalala..setelah merase adrenalin kami berfungsi..pe lagi teros r pgi ke kedai Pak Adam( dapur kami semenjak buke sem) hahahha..naseb baek malam ni xde yg kene balik umah semule n samak..lalala..sesampainye di Adam..kami pon jpe sebahagian ahli kelas kami.. yg dulunye rajin jugew turun maen..namun ni kes tidak berdisiplin la kan mereka dah x bermaen..ekekke..ske ati aku je men petik sebab musabab mereka x pergi..hahahaha...so setelah mengorder n menyekodeng abg air yg garang kami pon berbual dan gelak2 seperti biase..x lame pastu farhah, awin si ninja, n farah mai!!...selepas dah kenyang perot diisi..pe lagi gerak pulang r..nk wat pe lame2 kuar memalam ni heh?? eceyh..sejak bile jadi bek lak aku kan..kui2..tapi sesampai di umah..aku melakukan sesuatu perkare yg aku agak cuak n takut...iaitu drive..waaaaaaa...aku ne reti bwk malam2..dah la lame x pegang kete plus bru dapat lesen.. entah ape2 care pemanduan aku..toek2..dah lah dalam kete tu ade si safuan, mas, ilham. n farhah..wuuuuu..mereka pasti tidak mahu menaiki kenderaan yg ku pandu selepas ini..hahahha..sungguh bahaya.. dun try this at home okay!! hahaha.. xpe time kaseh keatas safuan yg telah memberi kata2 semangat kepada ku!! arigato gozaimas safuan des!! ekekkee..akan ku teros berusaha menjadi pemandu formula 1..eyh2..terlebeyh lak..pemandu yg berkeyakinan sudep..huhu..nk lebeyh lak el ni..ekekkee..so, as sme sedia maklum pe aktiviti ku..pe lagi memblogging la..lallala..dah tu aku wat pe lagini?? x nmpk?? hahhaha..aku nk masuk gmbr..tapi aku sudah putus ase dlm nk membetulkan kedudukan gmbr itu..maka..kemudian lah ye..ahahha..jadi sudah mahu tido ni..cukup2 lah aku blogging hari ini..aku perlu rehat n tido secukupnya..kerna hari esok InsyaAllah maseh menunggu ku!! ~

2 comments:

Ilham Liyana said...

chayo el! drive! haha.
jgn lupa break kat depan simpang tu!
gila kecut perot kami org blkg!!!
hahaha.

Syafuan said...

Betul tu betul...ahaks

--> Perempuan2 Anggun ICT kat umah U? Tak pernah nampak pon...Ada betul ke?

--> Abg air yang garang? Ko sekodeng apa hah? Hacul tol... Org gi makan sudey...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...