RiNdu & BuHsaN..



herm.. se cam ade kehilangan lak ai.. ain!!! waaaa..buhsan lak aku xde ain..wuuuu...men badminton pon xde yg nk men..*hujan actually.. tapi if tak hujan sape je yg nk turun*.. ajis,sani,ain balik.. besenye yang plg setia dgn badminton n gathering petang2 akue,ain,ajis,mas... pastu yg second line nye setia ilham,safuan,sani,nini.. waaaaaaa...aku n mas dikire senaseb rini..dah kwn seangkatan kami tiada ajis n ain.. mood xde la kan... besenye if pegi makan, men , merewang..ni la ahli2 nya:

akue, el si pipi

ain si cun

ajis si hidung

mas si macho

sani si manis

safuan si presiden abc=)

ilham si anggun

nini si tak tahan

namun hari ini.. kami sepi tanpa ain, ajis and sani.. malah untuk due hari seterusnya kami akan makan tak basah, tido x kenyang, mandi x lena..wuuuu..hahahahaha..si perosak bahasa aku negh!!!ape ntah nk wat ni..si safuan mungkir janji kerna hujan..so x leyh nek bukit bandar baru air putih dan lihat sunset..eceyh..cam nk gi date lak ai..pdhl ade lagi tentera2 yg akan ikut kami..eekkeke... haisyh..makan malam plak lagi la..sape yg nk kuar.. if pompuan mlm ni..maybe aku jela ahlinye..si laki lak tinggal si mas n safuan..haisyh..malam ini kami akan cube bergembira tanpa ahli lengkap..ekekke..tapi ade 2 ahli ni yg agak kehilangan pas dah start sem 2 ni..si chris n adelin.. mereka bz.. huhu..ekeke..biarkan.. tapi yg ptg ahli2 diatas ni la yg setia melepak bersame2..huhu.. cis2..cepat balik rakan2ku!! ekekke..ni nt ade swg makhluk tu berbangge r aku timbulkn perkare ini di blog!! adui.. kami ni cam adek beradek je senye..eh yeke?? hahaha.. namun dah di update mybe nini pi makan ngn aku mlm ni..yes2!! harap bergitula..ekekke.. dah ler aku nk pi kuar dan melepak bersame sesiape berada du depan umah u skang..ehhehe.. "saye bau sesuatu keikanan" ekeke..

6 comments:

Ilham Liyana said...

yah aku si anggun.
bagus el bagus.mari terus menyokong aku.
weh niniey tak makan pun! aku gak yg peginye.
cis cis.niniey sibuk tengok cite kat tenet!
huhuhu~

elyana yazmin said...

tu lah sadis tul..waaa..ninie!! hehehe..tapi tadi tmbh angkatan baru..hahahha.sewonok jugew..ekekke..namun maseh lebeyh seronok if ahli biase ade sekali!! ekekke

Guntz said...

kenapa aku rasa cam diri aku dikutuk? (-_-")

Arghhh...abaikan....

elyana yazmin said...

apesal lak rase dikutuk?? waaaaaaa..nape ni?? haih =(..waaaaaaaaaaaaaaaaaa

Aziz a.k.a Ajis said...

aku dirindui!hahahahaha
mmg la aku paling hensem serta macho..
sani pon xmacho cam aku :D

elyana yazmin said...

kan aku dah kate ade yg tego..ekkee..ajis toek..bluekss..hahaha