pe tajuk nak letak ni?hmm..

ngantuk banget...
tpii...still depan lappie gak kan..
so dah ngantuk gi tido la..
aduiii..rini nothing much pon kot..
just enth..se nk off day la next week..
nak jenjalan..tgk org len jln2 x keje best pulak..
hahhaha,,,
tpi kalo aku x keje gi starbucks..x dpt lak discount 20percent..alah...
x kesa la..demi starbucks akn ku harung jua..ki3x..
boring tul time break diz week..tak tau nk gi ane..nk shoping xde sales dah..
so shopping x guna akal la if tgh tak sales ni kan..
jadi duk la aku goyang kaki kt starbucks bersame si nash n saiful..
due ekor barista toek tu..

cakap sal tu..
waaaaaa..awal2 nk keje kt starbucks..nk blaja wat minuman fav aku ni.tpinyeeeee..
alahai..pesal aku stady kt balik pulau..da pyh nk wat part time..bengongs..ade kete xpe gak..kalo tak kompem2 aku partimer tuk starbucks untill beh blaja..

kalo blaja kuantan..kompem2 dah aku keje sane..arghhhhh...

balik png ssh dah nk gi lepak starbucks..gile bodo pyh nk kuar dr balik pulao tu..
hmm..so tu time jimat2 la..so then balik ktn..starbucks again aku serang..
antara kuantan ngn penang....aku ske png..coz jauh pde family...
ha?? pesal lak gitu..haha..aku xleyh duk ngn family lame2..x masyuk la..
aku ske idup indi..hahahaha..

sah2 aku keje nt aku cri umah sndri..

angan2..nak duk apartmen...
bilik pergh aku hias sepertimane aku nak selame ni..
dapur yg canggih gilos n sgt la lengkap..
living room yg ade home teater n sofa yg sgt la masyuk tuk duduk n tido..
window kt balkoni ngadap view pantai/bangunan yg cun/ taman permainan/ taman..

pastu siap keta BMW lagi..tpi awal2 keje x mampu la kan nk beli..
make kete myvi pon jadi la..hahhaahhahahahahaha..

gile la angan2..

balik keje ..
ade umah yg tercinta tunggu,,,
mlm2 amek keta BMW ..eh..myvi..hahhaa..kuar jenjalan ngn kwn2..
minom kt starbucks everyday..
wahahha..if mmg aku kaye gileeee...akunye almari..fuhhh..penuh la ngn baju2 n kasut2 n jeans2..whahahahahha..

waaaaaaaaaaaa

angan2 je tu..
if tul la aku kaye gitu..
xyh kesah dh..
bahagie dah aku se idup aku ..
hahahahha..
tpi kompem xde laki berani dekat..
coz kaye sgt..
hahahahha..
lntkla..jnji aku epy..

tpi reality..aku dah pon terime hidup yg sederhane..tu hanye angan2 je pon..ade duit lebeyh.leyh la nk mewh2..hahahahhaaaha..

dah2..pe ntah aku merepek..hahhaa

pesal berangan je otk aku ni..ha! kompem mimpi best mlm ni..
hahhahhahaha

nite2

2 comments:

Guntz said...

wep.. laki tanak dekat bukan pasal ko kaya la.. tapi laki tanak dekat pasal takut di'misyar'kan jer...yelah, sebab ko kaya... so...

last2 sebab ko kaya gak, pening tol aku... haiz (-_-")

elyana yazmin said...

hahaha..ape ni safuan..ape ni?????huhuhu..xde point..lalalalla~