Semakin Menarik!!..wahhh. hebat..WOW.=0

huhu..sem ni mcm makin menarik..walaupun keje bertimbun2..namun dgn adenye rakan2 yg sempoi lagi keanak2kan.. hidup semakin terhibur..tiap2 minggu ade je aktiviti..lalallala~..
ha! tak lupe gak ngn junior2 yg uih..mesraaaa..huhuhu..bgs..inilah yg kita mahukan..generasi yg happy gooo lucky..

now ptg2..dpn rumah u..cam port tmpt dak farmasi lepak..lalalla..
penuh sungguh area itu dgn bakal2 pemegang lesen farmasi..
dulu kami batch 2008/2009 je yg duk lepak ctu..nowwww..wahhh..
ade lak batch bwh kami..lagi la meriah..hahaha..ceh..pdhl tego pon sket2 je..lalalla..

ape aku merepek ni??
actually aku tgl sowang2 ni kt umah..
busannnn..
sme pon kuar..
starlight kuar (bz x dpt msg..die kol kejap je..)..
adelin n krys kuar..=(
wahhh..rumah ini aku yg punya..hohohoho..

arini..aku bace blog apiz besar..
ki3x..
jadi care aku taip ni pon dah cam gaye die..
hahahha..
antare penceria di ict beliau ni..

aduiii...
penatnyeee
xtau nk tulis pe dah..
busannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

keje byk tpi maleh buat...
adeyh,.

macam mane ini??

sem ni nk target 4.0 lah..
hahahahahhahahaha..
ayh aku kte..kalo dpt 4.0 die beli kete..
cis..tau2 je aku tkkn dpt..tu berani jnji...
waaaaaaaaaaaaaaaa

sedeyh =(

hahahhaa..pdhl x sdh pon..
xkesa....
hidup mcm bese sdh..
x stress..
lalallala...

walaupon aku png ngn byk perkare..
tpiii...aku ade kwn2 serta keluarge..yg sentiase ade je leyh ceriekan akuuu
yehuuuuuuuuuuuuuuuuu

jadi..sem ni..insyaAllah semua akn OK!

saye berdoa..
semua sentiase gumbireeee
saye juga berdoa..
saye tak perlu cari starlight laenn..
saye juge berdoa..walao x dpt 4.0..ayh saye nt belikan saye kete..
saye nak ronda2! bersame kwn2 tercintus..
saye mahu kereta manual ya anak2..sbbbbbb...
saye x mau kmhrn manual yg pernah saye belajar lapuk di telan autooo..ki3x
arghh..aku dah merepek..

stoppp..!!!!!!!!!!!!!

sekian..

ki3x~

3 comments:

'they call me : dindang' said...

apekah mksud post ini?
huhu

weh el
1 post je ke 1 page??
:D

elyana yazmin said...

haah.yup2..alah..dah due org tnye sal 1 post satu page..nt aku try tkr la setting..aku dah luper la..ki3x.. post ni?? enth aku pon tak tau..bese aku wat blog keadaan bwh sdr..wakakka~

'they call me : dindang' said...

eh
sory2
b4 ni kalo aku bukak pge kau

xkua apa2 entry
tajok je kua

tu yg aku tny ape mksud post neh

hehe
rupenye intenet kat sini yg bengom
baru dpt bace ape ko tulis

:D