ohoiiiiiiiii!! =p


enth nape..
aku rase..
aku dah mule..
berhenti berharap..KOT
enth nape..
se empty..KOT
aku se aku dah mule bngkit semulaaaa.!!!
hiargghhh...!!
aku tak tau same ade ini positif atau negatif..(0_o")
tapi yg pasti..
aku dah x mengharap..KOT
dah mule tidak peduli..
dah..
MALAS
hahaha..
ape ni???
aku tak phmm..
adekah aku sudah.........
hahhaa..
phase 1 cam dah selesai..ngee
ni masuk phase di mane aku menggilai artis semula..
hahahahhahaha

kali ni aku suke
HERO
WHY2 LOVE and DEVIL BESIDES YOU

n aku gile jatuhhh222222 jutaaaa ulang22222 kali ngn HERO ni hahahaha

aku mahu dia!

aku dah pnt sdh2 kot..
hahhaha..

pesal proses die cam lebh krg same je ni..
predictable tul life aku negh!
ngeh3x..

now..aku nk tak tau nk kate..
aku tak sbr nk masuk phase baru atau tak..
coz aku cam tkut nk ulang balik phase 1 ..
phase pas gile artis..
ialah phase..
aku opened up balik..
which is..
aku dah fedup n MALAS..

x lrt laaaa..
cam roda tul hidup ni..ngeh3x..masuk phase 1.. se cam lmbt je gerak..
n geram je asek duk kt bwh

tpi now..aku dah mule se..
"movie, drama, makanan n aku.."
hahaha

n angan2 tak henti2 sal HERO DEVIL BESIDES YOU tu..
ngeh3x.=p

saye hanye mahu mimpi ini ditemani beliau!
gelimatttt22222 ayat..

tu lebih bahagie aku rase..
keh3x

saye mahu hua da (devil boy)
hua yan (10th guy) boleyh gak!!

p/s:
asal hensem je pelakon sme aku nak..haha..tpi aku ske watak die snrnye..ngeh3x=p