Sunday, March 14, 2010

Lagu best, tapi lirik?? halamakkk!!

Irwansyah -Camelia

Camelia,

maafkanlah aku 
karna ku tak bisa
temani tidurmu

camelia,

lupakanlah aku
jangan pernah lagi
kau temui aku

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku
kau wanita yang tegar
aku mohon lupakanlah aku

chorus:

* sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
mungkin di suatu saat nanti
kau temui cinta yang sejati

** sudah cepat lupakanlah aku
jangan pernah ungkit masa lalu
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

camelia

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku

repeat  *, ** (chorus)

sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

p/s:

lagu tengin dari irwan ni arghhh..tengin2.. dah nak belah takyah la nak puji2 ape wanita terhebat la ape la..ckp je direct..aku takmo dah kat ko, aku nk cari len or setia kat awek...kan sonang..hahahha..dah mahu angkat kaki belah still mahu maen kata. ape punya turr~  ;p

6 comments:

AcanCapik said...

aik, lyric lagu jek? ki3x...

deus X machina said...

jadi tak payah la dengar
erk888

fQ said...

aku sentap tiap kali dengor lagu neh. HAHA! tolg la jgn ade lelaki di luar sane berani2 appoint lagu ni kat aku..aku tak berdaya! hak3

ELYANA YAZMIN =) said...

acan: lrik jerh.huhu.x smpt nk ulas detail.

deus x machina: lagu best, just lrik lor..huhu

fQ:

aku terasa di appoint dah pon..jgn weyh..tak berdaya..complicated hidup ini...ngeh3x..perkara ini akan merosakkn hati ko wei..smpai ko tak terdaya nak makan megy cintan lagi..hahaha

Syafuan said...

tah paper... aku yg x layan lagu indon pon tawu pasal lagu ni... apsal ko ni x haptudet ha?

abcmilo said...

lagu ini sangat racun ngeeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...